مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا علیه السلام گفت: خدمت صادقانه و خالصانه کارکنان اداری و سازمانها در زمان مناسب، موجب رضایتمندی بیشتر و افزایش اعتماد مردم به آنان خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۹۰
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مه ولات، همایش جهاد تبیین در شهرستان مه‌ ولات با حضور بخشداران، مسئولان ادارات، شوراهای اسلامی شهرها، روستاها، دهیاران و فرماندهان پایگاههای بسیج ادارات با سخنرانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه امام رضا علیه السلام در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

احمد زارعی در این همایش بصیرتی، جهاد تبیین را در حال حاضر برای بسیجیان یک فریضه تکلیفی اعلام‌ کرد و اظهارکرد: خدمت صادقانه و خالصانه کارکنان اداری و سازمانها در زمان مناسب، موجب رضایتمندی بیشتر و افزایش اعتماد مردم به آنان خواهد شد که این مهم یکی از اهداف راهبردی سند اعتلای بسیج بوده و جهاد تبیین به معنای حقیقی و ماموریت اصلی بسیج ادارات و کارمند تراز انقلاب اسلامی است.
 
وی ادامه داد: ما در این روزها با اولویت دهی در کارها و وظایف در قالب جهاد تبیین مردم را به امر مشارکت حداکثری در انتخاب و اصلح گزینی و شایسته سالاری طبق ضوابط و براساس رهنمودهای و شاخصه های رهبر معظم انقلاب اسلامی سوق دهیم.
 
در پایان این محفل بصیرتی از برادر بسیجی، محمد اسماعیلی به عنوان فرمانده نمونۀ پایگاه مقاومت بسیج اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مه ولات تجلیل شد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها