در نشست جهادگران جهادتبیین جوین مطرح شد:

مادر خانواده، کلیدی ترین نقش را در خنثی سازی توطئه های دشمن دارد

دکتر منصوره معصومی اصل در نشست جهادگران جهادتبیین شهرستان جوین با موضوع نقش خانواده و حضور حداکثری در انتخابات گفت: نقطه شروع جهاد تبیین کانون خانواده است و مادران بیشترین نقش را در این زمینه دارند.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۷۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

مادرخانواده درخنثی سازی توطئه های دشمن کلیدی ترین نقش را داردبه گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از جوین،  منصوره معصومی اصل،مدرس دانشگاه در نشست تصویری زنده که با موضوع نقش خانواده در حضور حداکثری در انتخابات در بستر پیام رسان روبیکا در گروه جهادگران جهادتبیین شهرستان جوین برگزار شد،اظهار کرد: درجنگ شناختی و ادراکی دشمن مغزهای جوانان این مملکت را هدف قرار داده است و اولین هدف آنها سست کردن باورهای دینی و اعتقادی نسل جوان است.

وی ادامه داد: برای مقابله با این تهاجم دشمن باید جهاد تبیین را از کانون خانواده ایرانی شروع کرد .مادرو زن خانواده در خنثی سازی توطئه و دسیسه های دشمن اصلی ترین و کلیدی ترین نقش را دارد .

وی با اشاره به تمرکز دشمن بر روی ایران اسلامی گفت: تهاجم همه جانبه دشمن حکایت از اقتدار و قدرت ما دارد به طوری که دنیا برای به زانو آوردن ایران بسیج شده است.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: انتخابات مظهر بروز جمهوریت نظام است و نگاه دشمن به صندوق های رای یازده اسفند است.

معصومی اصل تصریح کرد: درجهاد تبیین بایدآمار دقیق پیشرفت ها و دستاوردهای نظام را در عرصه های مختلف از منابع متقنی که حتی دشمنان معترف به آن هستند برای خانواده و فرزندان بازگو کرد.

وی درپایان با اشاره به سنت های الهی بیان نمود:ب یشترین قوانین الهی در مورد امور اجتماعی است و نقش اصلی در این قوانین را اراده واختیار انسان رقم می زند.مردم با حضور پرشور وگسترده در انتخابات بایدمسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی را هموار کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار