مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در مشهد:

دستگاه‌های دولتی برای جهاد تبیین مجاهدت کنند

سردار سرتیپ دوم پاسدار فضل الله کفیل در جمع بسیجیان ادارات مشهد مقدس گفت: دستگاه‌ها و ادارات دولتی در جبهه جهاد تبیین نقش کلیدی دارند و باید در این خصوص مجاهدت کنند.
کد خبر: ۹۵۷۰۵۳۹
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در همایش فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این سازمان در مشهد مقدس سخن می‌گفت، اظهار داشت: بسیجیان پرچمدار جهاد تبیین هستند و باید نقش خود را در دستگاهی که مشغول خدمتند به درستی ایفا نمایند.

وی تصریح کرد:شما بسیجیان در دستگاه‌های دولتی فرصت را مغتنم بشمارید چرا که توفیق خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی توفیق بزرگی است و شما میتوانید با تفکر بسیجی محیط اداره و کار خود را سالم نگه دارید.

وی افزود: بسیج حلال مشکلات است و سعی کنید به عنوان یک بسیجی اگر کسی به شما مراجعه کرد و مشکلی داشت با روی گشاده مشکل او را از راه قانون برطرف کنید که این می‌تواند امید را در جامعه افزایش دهد و باعث اعتماد مردم به مسئولین و خدمتگزاران باشد.

سردار کفیل در پایان با اشاره به حوادث غزه تاکید کرد: حماس و مقاومت به کابوسی برای استکبار جهانی مبدل شده و روح و روان استکبار را به هم ریخته است که این ناشی از تفکر بسیجی است که امام بزرگوار به ما و ملت‌های آزاده آموخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار