خبرهای داغ:
رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: ۳۵ صفحه مجازی که اخبار کذب و محتواهای توهین‌آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی کرمان در آنها بازنشر شده بود شناسایی، مسدود و دایرکنندگان آنها نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۰۸
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

سید مصطفی مرتضوی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: پس از حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه که در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد و منجر به شهادت تعدادی از هم‌وطنانمان شد، عده‌ای از افراد معاند و مغرض از موضوع اتفاق افتاده سوءاستفاده کرده و با انتشار شایعات، اخبار کذب و محتواهای توهین‌آمیز در صفحات اینستاگرام، باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی شهروندان و خانواده‌های شهدا شدند.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان افزود: بر همین اساس طرح ضربتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی و انتشار محتواهای توهین‌آمیز در صفحات مجازی پیرامون حادثه مذکور در دستور کار پلیس فتا استان اصفهان قرار گرفت.

وی گفت: با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان این پلیس، تعداد ۳۵ صفحه مجازی که اخبار کذب و محتواهای توهین‌آمیز به ساحت مقدس شهدای حادثه تروریستی کرمان در آنها بازنشر شده بود شناسایی، مسدود و دایرکنندگان آنها نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

مرتضوی با بیان اینکه شهروندان باید اخبار خود را از منابع معتبر و رسمی دریافت کنند، تصریح کرد: برابر قانون مجازات اسلامی هرگونه جعل خبر، تولید و انتشار شایعات که موجب تشویش اذهان عمومی و اضطراب در جامعه شود، جرم تلقی شده و پلیس هم بر حسب مأموریت‌های ذاتی خود با شایعه‌سازان در این حوزه برابر قانون برخورد خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار