خبرهای داغ:
حجت الاسلام سالک نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در گرامیداشت دهه بصیرت و تجلیل از مقام حاج قاسم سلیمانی گفت عاقبت بخیری در گرو عمل صالح و خالصانه تحت لوای ولایت است
کد خبر: ۹۵۶۷۱۷۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

‌به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن؛ مردم فریدن در یک اجتماع باشکوه دهه بصیرت و مقام حام قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

در این اجتماع پرشور حجت الاسلام سالک نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در اشاره به حادثه نهم دیماه سال ۱۳۸۸ گفت : ماه‌ها برنامه ریزی، هزینه های نجومی و تلاش بی وقفه دشمن در سقوط انقلاب اسلامی با کمک مزدوران داخلی را مردم بصیر و فهیم ایران سربلند نقش بر آب کردند .

وی در ادامه گفت : فتنه های سال‌های اخیر همه نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و نفوذ جهانی انقلاب اسلامی است و دشمن با کمک مزدوران داخل ایران در تلاش بوده انقلاب را متوقف کند امّا نتوانسته چون مردم ایران را نمی شناسد.

سالک در اشاره به اقتضای زمانی گفت: مهمترین آوردگاه ملی انتخابات پیش رو می باشد و اهمیت انتخابات تا جائی است که به جبهه مقاوت اثر می گذارد و دشمن در صدد است با تحریم انتخابات و کمرنگ کردن حضور و مشارکت عمومی انتخابات ؛ اهداف شوم خود را در براندازی و نابودی ملت ایران عملی سازد و ما نباید اجازه بدهیم اهداف استکبار و غرب محقق شود.بلکه باید با مشارکت عمومی حماسه ای نو خلق شود .

وی در پایان گفت: به جوانان باید اهمیت داد ؛به ذائقه آنها، به سلیقه آنها احترام گذاشت و میدان مسئولیت را به آنها بسپارید چون آینده از آن آنها ست و باید آماده و پرداخته شوند .

سالک در شأن عاقبت بخیری با اشاره به مکتب حاج قاسم سلیمانی؛ عاقبت بخیری را در گرو عمل صالح و خالصانه تحت لوای ولایت و تبعیت محض از ولایت دانست و گفت بدون ولایت صراط مستقیم را نخواهیم نیافت و به سعادت و کمال نخواهیم رسید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار