خبرهای داغ:
بازدید و سرکشی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نایین به همراه نماینده فرماندار و مسئول اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج از اداره ثبت احوال در تاریخ سوم دیماه ۱۴۰۲
کد خبر: ۹۵۶۶۰۸۸
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج نایین " دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نایین به همراه نماینده فرماندار و مسئول اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج از اداره ثبت احوال در تاریخ سوم دیماه ۱۴۰۲بازدید و سرکشی به عمل آوردند .

در ابتدای این دیدار دبیر ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر شهرستان‌ حضرت حجت الاسلام والمسلمین باقریان ضمن عرض تبریک هفته ثبت احوال به رئیس و کارمندان اداره ،تکریم ارباب رجوع وتوصیه به والدین جهت انتخاب نام نیکو برای فرزندان را از مصادیق امر به معروف ونهی از منکر عنوان کرد.

 در ادامه ریاست  ثبت احوال شهرستان نایین آمار ۹ ماهه از ولادت، ازدواج، طلاق وفوت ارائه نمود واظهار نمود آمار موالید در ۹ ماهه امسال نسبت به سال گذشته رشد داشته

پوربافرانی اظهارنمود۸۰درصد شناسنامه ها در شهرستان تعویض و۹۰ درصد کارت ملی  افراد بالای ۱۵سال در شهرستان صادر گردیده است.

  توافقات صورت گرفته :

۱_ جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره به صورت فصلی یک جلسه برگزار و صورت جلسات آن به ستاد امر به معروف ارسال گردد.

۲معروفات متروک و منکرات رایج احصاء و به همراه راهکارهای آن به ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارسال گردد.

۳_ استفاده از پایه بنر ستاد نماز جمعه جهت نصب بنر عفاف و حجاب در ورودی اداره به نام شورای امر به معروف ونهی از منکر اداره.

 ۴_استفاده از احادیث ائمه معصومین علیهم السلام در خصوص نامگذاری نیکو برای فرزندان به همراه‌ مشاوره و توصیه لازم به والدین جهت انتخاب نام‌های مناسب برای فرزندان

۵_ هماهنگی لازم با دادستان محترم شهرستان در خصوص صدورشناسنامه موالید مجهول الوالد.

۶_رعایت موازین شرعی را فضای حقیقی ومجازی توسط کارمندان وخانواده آنان

۷_با توجه به انتخابات اسفند ماه، تبیین جهت شرکت حداکثری در این امتحان به صورت چهره به چهره.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار