خبرهای داغ:
به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها)، ویژه برنامه ایستگاه مقاومت و پایداری همراه با استقبال از شهید گمنام و اجرای برنامه های فرهنگی با حضور مردم محلی، بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین(علیه‌السلام) در محل بیرونی گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۵۰۵۴
|
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱

‌به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر ۱۴ حضرت امام حسین (علیه‌السلام)، به مناسبت ایام فاطمیه ایستگاه مقاومت و پایداری همراه با استقبال از پیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس توسط رزمندگان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) برپا گردید.

فرمانده گردان ۱۰۵امام حسین (علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) رزمندگان و بسیجیان گردان105امام حسین(علیه السلام) به صورت خود جوش اقدام به برپایی ایستگاه مقاومت و صلواتی در جوار تمثال سردار دلها حاج قاسم سلیمانی (خیابان جلویی گردان) نمودند.

وی افزود: رهبری در مورد شهادت فرمودند: شهادت، مرگ انسانهای زیرک و هوشیار است که نمی‌ گذارند این جان، مفت از دستشان برود،  اگر خدای متعال، این دعا را از کسی قبول کند که مرگ او را در شهادت قرار دهد، بزرگترین امتیاز را به یک انسان داده است، لذا از دیگر برنامه‌های جانبی و فرهنگی این مراسم استقبال از شهید گمنام مهمان ویژه این برنامه و پخش‌ صوت فاطمی، پذیرایی دمنوش و چای خانه و ... بود، که با استقبال پرشور مردم ولایت مدار محلی همراه و تا بعد از نیمه شب ادامه داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار