خبرهای داغ:
به مناسبت در گذشت مادر شهیدان والامقام دفاع مقدس علی اکبر و علیرضا هاشمی مراسم تشیع و خاکسپاری پیکر این مادر عزیز از دست رفته با حضور جمعی از مسئولین شهرستان لنجان، فرماندار و امام جمعه، خانواده داغدار شهید، مردم محلی شهید پرور، رزمندگان وبسیجیان گردان 110 امام حسین(علیه السلام) در شهر چمگردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۶۹
|
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت در گذشت مادر شهیدان والامقام دفاع مقدس علی اکبر و علیرضا هاشمی مراسم تشیع و خاکسپاری پیکر این مادر عزیز از دست رفته با حضور جمعی از مسئولین شهرستان لنجان، فرماندار و امام جمعه، خانواده داغدار شهید، مردم محلی شهید پرور، رزمندگان وبسیجیان گردان 110 امام حسین(علیه السلام) در شهر چمگردان  برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۱۰ امام حسین (علیه السلام ) گفت: ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه، مادر ارجمند شهیدان والامقام علی اکبر و علیرضا هاشمی را به خانواده محترم‌ و جناب سرهنگ حاج علی هاشمی معاونت نیروی انسانی سپاه صاحب الزمان ، سایر وابستگان و مردم شهر چمگردان تسلیت عرض می نمایم.

از درگاه پروردگار متعال برای آن فقيده سعيـده آمرزش و رحمت واسعـه الهـي و براي بازماندگان معـزز، صبـر و بردباری مسالت دارم . امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار