خبرهای داغ:
جهت بالا بردن توان رزم و آمادگی دفاعی دوره تخصصی سلاح کشی ويژه بسیجیان با حضور مربیان مجرب، بسیجیان و پایوران گردان 105 حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل سالن شهدای تربیت بدنی موقعیت لشکر۱۴ امام حسین (علیه السلام) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۶۰۹۴۹
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

‌به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر ۱۴امام حسین(علیه السلام)، دوره تخصصی سلاح کشی جهت، تيم هاي ويژه بسیجیان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین(علیه السلام)، در محل سالن شهدای تربیت بدنی موقعیت لشکر۱۴ امام حسین (علیه السلام) برگزار گردید.

فرمانده کل قوا خطاب به نیروهای مسلح در موضوع امادگی فرمودند: همه دستگاهها اعم از وزارت دفاع تا ارتش و سپاه باید آمادگی های نظامی و دفاعی خود را روز به روز افزایش دهند و این به منزله یک دستور العمل رسمی است.

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) ضمن اشاره به فرمایش رهبری گفت: آموزش مؤثر ترین مؤلفه در ارتقاء توان رزم پایدار است، اقتدار و بالندگی هر نیرو به نحوی آموزش آن نیرو وابسته است، لذا هر چه آموزش عميق تر و کیفی تر باشد، رشد و پیشرفت و دست یابی به موفقیت آسان‌تر می شود، لذا این گردان در راستای انجام مأموریت ها و با هدف ارتقاء آمادگی‌های رزمی و بالا نگه داشتن توان رزم نیروهای خود اقدام به برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی متنوع و تخصصی نموده است

این فرمانده در ادامه بیان داشت: از آنجا که عرصه آموزش عرصه حساس و خطیری می باشد، این گردان سعی کرده در انتخاب کادر مجرب و بهره مندی از ظرفیت آموزشی لشکر توجه ویژه‌ای داشته باشد.

همچنین در حاشیه این دوره آموزشی تیر اندازی با سلاح بادی در محل سالن تیر اندازی تربیت بدنی لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام) انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار