خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از کمک های جهادگران بسیجی در تهیه هزینه های درمان، جهیزیه و سبد کالا در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۷۰۷
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مسابقه تفنگ بادی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه با همکاری و حضور خواهران بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج مسابقه تفنگ بادی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

همچنین در پایان برنامه از برندگان و داور مسابقه تجلیل شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دوره آموزشی تفنگ بادی با استقبال بسیجیان به صورت هفتگی در پایگاه برگزار و در این دوره مسابقات تفنگ بادی با حضور خواهران بسیجی از دیگر پایگاه ها برگزار شد.

او با اشاره به تلاش و همت جهادگران بسیجی در جهت یاری رساندن به خانواده های نیازمند و مشارکت خیّرین در امور خداپسندانه افزود: تهیه دارو به مبلغ ۲۳ میلیون ریال جهت خرید دارو شیمی درمانی برای فرد کم برخوردار به همت گروه جهادی رهروان حاج قاسم انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه ادامه داد: تهیه و اهدای ۱۰ عدد سبد کالا و ۳۰ کیلو نان جهت دستگیری از افراد بی بضاعت به همت این گروه جهادی و تهیه دارو به ارزش یک میلیون 990 هزار ریال جهت کمک به فرد بی بضاعت از دیگر اقدامات جهادی بوده است.

فیض یادآور شد: همچنین تهیه و اهدای ۱۰ تکه از وسایل مورد نیاز عروس و داماد جهت کمک به امر ازدواج جوانان و شاد کردن دل های این زوج جوان انجام گرفت.

همچنین زینب ادهم مربی حلقات صالحین پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) از مهد قرآنی تازه تاسیس الزهرا (س) بازدید و روند انجام فعالیت ها و برنامه ها را جویا شد.

گفتنی است کلاس سواد رسانه با حضور خاتون ابراهیمی در جمع خواهران بسیجی و فراخوان گردان در این پایگاه مقاومت برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار