خبرهای داغ:
به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج و شهادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس) در مرکز توان بخشی جانبازان حضرت ابالفضل(علیه السلام) اصفهان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۷۲
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، فرمانده گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) جانبازان و سربازان والاگهر دوران دفاع مقدس را افتخارآفرینان میهن اسلامی دانست و گفت: بایستی فداکاری‌ها و ایثارگری‌های جانبازان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت همیشه در جامعه تبیین و تشریح شود.

وی افزود: جانبازان قطع نخاع که به خاطر حفظ اسلام سال‌های سال را در سخت‌ترین شرایط و بدون حرکت زندگی می‌کنند‌، اسطوره‌های صبر و ایمان هستند. 

در این بازدید که به پاس قدرشناسی از این اسطوره های ایثار و فداکاری انجام پذیرفت ضمن حضور در جمع جانبازان قطع نخاعی با اعطای شاخه گل برای آنها آرزوی سلامتی نموده و لحظاتی را با یادآوری خاطرات جانبازان دوران دفاع مقدس سپری نمودند.

این فرمانده در پایان افزود: هفته بسیج یادآور ازخودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد که نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک و همه جانبه آن پیر فرزانه بود، لشکر مخلص خدا در دوران دفاع مقدس و از همه اقشار مردم، به میدان آمدند و تمام قد از کشور دفاع کردند و تفکر بسیج در ایران اسلامی ریشه زد.

به همین دلیل یکی از جاهایی که ما به رسم هرساله به آسایشگاه جانبازان حضرت ابالفضل(علیه السلام) می آییم تا فراموش نکنیم که این آرامش و این امنیت را مدیون جان فشانی این جانبازان عزیز هستیم، همانطور که مقام معظم رهبری در مورد جانبازان فرمودند:

جانبازان شهدای زنده‌اند شما جانبازان عزیز هم مثل شهدا هستید، شهید هم همین ضربه‌ای را که جانباز تحمل کرده است، او هم تحمل کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار