خبرهای داغ:
روح الله خاکی وکیل پایه 1 دادگستری و مسئول بسیج حقوقدانان شهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از نطنز با اشاره به بخشی از اهداف و برنامه‌های سازمان بسیج حقوقدانان، اظهار کرد: بسیج حقوقدانان تلاش می‌کند با رویکردهای پیشگیرانه و با ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در راستای کاهش جرایم و تخلفات و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و حقوقی افراد قدم بر می‌دارد.
کد خبر: ۹۵۵۸۰۵۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۲

وی افزود: ارائه مشاوره رایگان برای زندانی‌های بدسرپرست و افراد بی بضاعت بخشی از اقدامات و اولویت‌های سازمان بسیج حقوقدانان است.
مسئول بسیج حقوقدانان شهرستان  نطنز با اشاره به رسالت‌های این سازمان در راستای تعالی بخشی به دستگاه قضا و مجموعه دادگستری، بیان کرد:

بسیج حقوقدانان پشتوانه دادگستری در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های دستگاه قضائی است.

خاکی به تشریح بخشی از اقدامات بسیج حقوقدانان نطنز پرداخت و یادآور شد: بسیج حقوقدانان شهرستان نطنز در سال 1401 حایز رتبه برتر استان در بین شهرستان های استان اصفهان گردید.

به گفته وی، ارائه مشاوره رایگان در داخل زندان‌ها، توزیع بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های زندانیان و همچنین ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در مساجد و محلات بخشی از اقدامات بسیج حقوقدانان در راستای کاهش جرایم و تخلفات است.

مسئول  بسیج حقوقدانان شهرستان نطنز با اشاره به جامعه هدف 20 هزار نفری در این شهرستان ، گفت: بسیج حقوقدانان شهرستان نطنز در همه شهر ها و روستاها  کانون فعال دارد و برای جذب جامعه هدف تلاش می‌کند.

خاکی از آمادگی کامل کانون‌های بسیج حقوقدانان در شهرستان‌ نطنز  خبر داد و بیان کرد: کانون بسیج حقوقدانان در شهرستان‌ با بهره گیری از قضات، وکلا و نخبگان حقوقی در راستای تسهیل بخشی به امورات حقوقی مردم تلاش می‌کند.

وی با اشاره به نگاه محرومیت زدایی بسیج در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: بسیج حقوقدانان پشتوانه حقوقی محرومین و نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار