خبرهای داغ:
حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه سوم آذر ماه در اشاره به هفته بسیج گفت: روحیه بسیجی در هرکجا حاکم شد مثل امروز خواب را از چشمان مستکبران و زور گویان عالم گرفته است.
کد خبر: ۹۵۵۷۷۸۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج فریدن حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه سوم آذر ماه در اشاره به هفته بسیج گفت: روحیه بسیجی در هرکجا حاکم شد مثل امروز خواب را از چشمان مستکبران و زور گویان عالم گرفته است.

خطیب جمعه فریدن افزود: بسیج یک ابتکار از امام خمینی (ره) بود که اثرات و ثمرات بسیار خوبی برای انقلاب اسلامی تاکنون داشته است و ساخت واکسن کرونا به همت شهید فخری زاده در دوران تحریم گواه بر این روحیه بسیجی است.
وی همچنین افزود : تفکر بسیجی در مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی امروز در جهان حکم فرما شده است و شهید تهرانی مقدم که نماز استکبار ستیزی بود در وصیت نامه خود نوشته است روی قبر من بنویسید اینجا قبر کسی است که می خواست اسرائیل را نابود کند و این یعنی هدف اصلی روحیه جهادی و بسیجی نابودی ظلم و در صدر آن غده سرطانی اسرائیل است

حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی با اشاره به برگزاری میقات صالحین پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز افزود: این برنامه ظرفیت مناسبی است که پیوند دانش آموزان و جوانان را با مسجد و نماز جمعه برقرار کند.
#هفته_بسیج
#بسیج_مردم
#بسیج_امید_ملت_ایران

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار