خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۴۹۰۳۹
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان: به منظور محرومیت زدایی، حمام و سرویس بهداشتی برای کودک معلول با حضور بسیجیان و پایوران گردان ۱۱۳ امام حسین (ع) با نام گروه جهادی شهید محمد صابری در منطقه پادنا سمیرم ساخته و تحویل داده شد.

فرمانده گردان۱۱۳ امام حسین(ع) سمیرم گفت : انتظار رهبر انقلاب در این زمینه همگانی شدن گفتمانِ جهادی و گسترش حضور عموم مردم به‌ خصوص جوانان در جریان فعالیت‌های جهادی است و فراگیرسازی شعار خدمت‌ رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت را مطالبه می‌کنند.

وی افزود: گروه جهادی شهید محمد صابری با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) در دیدار با فرماندهان سپاه در مرداد ماه ۱۴۰۲ مبنی بر این که بهترین خدمت به مردم از طریق سپاه کار جهادی می باشد، در همین راستا سهیم کردن بسیجیان در این طرح باعث ایجاد انگیزه در بین آن ها می شود.

وی در ادامه مطرح کرد : این گردان در سال جاری گام های بزرگی در زمینه فعالیت های جهادی داشته و بر خواهد داشت، ورود بسیج به عرصه محرومیت‌زدایی و تشکیل گروه‌های جهادی از مهمترین اقدامات این سازمان می‌باشد.

فرمانده گردان۱۱۳ امام حسین(ع) سمیرم در پایان بیان داشت: این حرکت جهادی به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد صابری در قالب ساخت، ترمیم و بازسازی خانه افراد کم‌ برخوردار انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار