خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۴۷۹۹۳
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(ع) استان اصفهان: برگزاری  نشست سیاسی و برنامه پرسش و پاسخ پیرامون مسائل مهم دنیا همراه با سخنرانی سردار احمدی با حضور فرماندهی و پایوران گردان 108 امام حسین(ع) در محل گردان برگزار شد.

فرمانده گردان 108 امام حسین(ع) در خصوص مطالب مطرح شده در این نشست افزود: این جلسه پیرامون اتفاقات اخیر که درمورد فلسطین و نوار غزه اتفاق افتاده بود برگزارگردید که سرداراحمدی به پنج عامل خیلی مهم دراین جنگ پرداختند: 1.غافل گیری سازمان جاسوسی اسرائیل 2. شکسته شدن هیمنه ی نظامی اسرائیل  3. زنده شدن روح امید درمقاومت  4. شکسته شدن عادی سازی روابط بااسرائیل  5. شروع به مهاجرت معکوس اسرائیلی ها   

سردار احمدی در مورد کمک به مردم فلسطین در ادامه افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی در نیجریه فرمودند:همه در دنیای اسلام وظیفه دارند به مردم مظلوم فلسطین کمک کنند، ایشان افزودند: امروز حرکت اسلامی در نقاط مختلف دنیا همچون آسیا، آفریقا، اروپا وشمال امریکا در حال گسترش است و با عنایت خداوند موفقیت های این حرکت با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار