خبرهای داغ:
حجت السلام حسناتی، امام جمعه شهرستان نجف آباد در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه نجف‌آباد در حمایت از جبهه مقاومت و حماس و مردم مظلوم فلسطین و غزه گفت: طبق وعده قرآن کریم، نابودی غاصبان قدس نزدیک است.
کد خبر: ۹۵۴۷۸۵۹
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان نجف آباد استان اصفهان، حجت السلام حسناتی، امام جمعه شهرستان نجف آباد در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه نجف‌آباد در حمایت از جبهه مقاومت و حماس و مردم مظلوم فلسطین و غزه و و اعلام برائت از دشمنان انسانیت و رژیم غاصب صهیونیستی گفت: طبق وعده قرآن کریم، نابودی غاصبان قدس نزدیک است و ما اگر درس و بحثی داریم، اگر منبر و محرابی داریم، همه این‌ها در جهت زمینه سازی برای ظهور ولی خدا و در راستای اقامه عدالت در جامعه و کل عالم است.

امام جمعه نجف آباد در ادامه گفت: نگرانی ما حوزویان این است که چرا رزق و روزی عالَم به جای توحید، شرک است؟ به جای عدالت، ظلم است؟ و به جای تقوا، بی تقوایی و فساد است؟ نتیجه زحمات و درس و بحث عالمان دین در طول تاریخ، زندگی بر محور عدالت و مواسات و زمینه سازی ظهور مولایمان بوده و خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در روایت آمده است که : روزی که مظلومان بر ظالمان مسلط می‌شوند، خیلی سخت‌تر و شکننده‌تر از روزی است که ظالمان بر مظلومان مسلط بودند.
و این روزها شاهد شکست بی سابقه دشمن صهیونیستی هستیم و ان شاءالله این جنایات رژیم صهیونیستی به نابودی کامل آنها منجر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار