خبرهای داغ:
توسط گردان 105 حضرت امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید:
جهت بالا بردن آموزش و آمادگی دفاعی برنامه اردوی تفریحی تخصصی رزم در جنگل و محيط های ويژه همراه با برنامه های متنوع آموزشی با حضور پایوران وبسیجیان گردان 105 حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل جنگل های شمال کشور برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۴۵۶۳۵
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶

 

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، اردوی تفریحی تخصصی رزم در جنگل و محيط های ويژه همراه با برنامه های متنوع آموزشی در محل جنگل های شمال کشور با حضور پایوران و بسیجیان گردان 105 حضرت امام حسین(علیه السلام)  برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) گفت: در راستای عمل به فرمایش فرمانده معظم کل قوا که فرمودند:همه دستگاهها اعم از وزارت دفاع تا ارتش و سپاه باید آمادگی های نظامی و دفاعی خود را روز به روز افزایش دهند، لذا دوره تخصصی رزم در جنگل و محيط هاي ويژه، جهت رزمندگان گردان 105 حضرت امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.

این فرمانده گردان بيان داشت: آموزش مؤثر ترین مؤلفه در ارتقاء توان رزم پایدار است. اقتدار و بالندگی هر نیرو به نحوی آموزش آن نیرو وابسته است، لذا هر چه آموزش عميق تر و کیفی تر باشد، رشد و پیشرفت و دست یابی به موفقیت آسان‌تر می شود، لذا این گردان در راستای انجام مأموریت ها و با هدف ارتقاء آمادگی‌های رزمی و بالا نگه داشتن توان رزم نیروهای خود اقدام به طرح ریزی و اجرای تمرینات عملی در محیطی کاملأ رزمی و ويژه نموده است.

این فرمانده در ادامه بیان داشت: این دوره تخصصی به مدت چهار روز و در محل جنگل های شمال کشور برگزار گردید، در این برنامه سعی شد آموزش های تخصصی رزم در محیط های ویژه از جمله آشنایی و زندگی در جنگل، پیاده روی برد بلند در جنگل، اجرای عملیات تک به ارتفاع، میدان تیر انتقالی و پینت بال، جهت یابی و نجوم شناسی، ناوبری پیاده در جنگل و ...بصورت عملی طرح ریزی و اجرا گردد .

همچنین از دیگر برنامه‌های جانبی و فرهنگی این اردو زیارت آستان مقدس امامزاده حضرت حسین ابن علی بن موسی الرضا(علیه السلام) و حضور بر سر مزار شهید عباس بابایی (فرمانده پایگاه هشتم شکاری اصفهان در زمان جنگ) در شهر قزوین بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار