خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه شب خاطره همراه با تجلیل از بانوانان جهادگر و نونهالان فعال در مسجد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۵۷۴
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و دلاورمردان عرصه شکوه و استقامت ویژه برنامه شب خاطره با حضور تعدادی از رزمندگان محله به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه با همکاری مجمع در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این محله با حض.ر اعضای شورای شهر شهرستان برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج برادران در این محله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جهت برپایی ویژه برنامه شب خاطره در هفته دفاع مقدس، فضاسازی مسجد امام حسن مجتبی (ع) به همت کارگروه فرهنگی انجام شد.

او افزود: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین احسانی، روایتگری احمد داودی و خاطره گویی محمود معصوم همراه و در پایان از بانوان جهادگر و نوگلان بسیجی که در برنامه های فرهنگی مسجد حضور داشته اند، تجلیل و قدردانی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به برپایی پویش «سرمشق مهر» در محله گفت: بسته های لوازم تحریر ویژه نیازمندان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) به نیت 34 شهید محله به همت مرکز نیکوکاری کریم اهل بیت (ع) و مجمع امام حسن مجتبی (ع) تهیه و خیرین می توانند در این عمل خداپسندانه در جهت تسهیل آموزش دانش آموزان نیازمند ما را یاری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار