خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه از برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس و نقش بانوان در دوران جنگ و پشتیبانی جبهه در مصلی نماز جمعه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۳۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس دفاع مقدس و فعالیت بانوان شهر سرخه در دوران جنگ و پشتیبانی جبهه به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه برگزار شد.

مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور تقوای شهیدان، شیرزنان و غیورمردانی بود که خط سرخ آزادمردی و عزت را پیمودند و مردانه و با سلاح ایمان و اخلاص در برابر دنیای زر، زور و تزویر ایستادند و سروقامتانه ماندند تا عزت و شرافت انسان ها پایدار بماند.

او افزود: از مهم‌ترین جلوه‌های حضور بانوان ایرانی در دفاع مقدس نقش پشتیبانی و خدماتی آنان و فراهم آوردن تدارکات لازم برای رزمندگان در جبهه‌های جنگ بود. در آغازین روزهای تهاجم دشمن بعثی، بیشتر این خدمات به صورت خودجوش در مراکزی نظیر مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و غیره با مشارکت فعال بانوان صورت می‌گرفت. فعالیت زنان مسلمان در ستادهای پشتیبانی جبهه و جنگ به موارد خاصی محدود نمی‌شد و آنها متناسب با توانایی‌هایشان فعالیت‌های متنوعی انجام می‌دادند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه ادامه داد: در این راستا پیش از آغاز این هفته سراسر افتخار و شکوه، جلسه هیئت اندیشه ورز و شورای حوزه با محوریت برنامه های هفته دفاع مقدس، هماهنگی و همکاری در برنامه ها و نمایشگاه در اجلاسیه شهدای شهرستان، جمع بندی برنامه‌های سه ماهه دوم تشکیل و اعضا پیشنهادات و نظرات خود را عنوان کردند.

آزمون یادآور شد: همزمان با آغاز هفته مراسم جهاد و مقاومت همراه با پخش زنده سخنرانی فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله) با حضور پرشور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و بانوان ایثارگر و خانواده های معظم شهدا در فرهنگسرای باران سرخه برگزار و در این برنامه از بانوان پیشکسوت و فعال پشتیبان جبهه تجلیل شد.

او بیان داشت: همچنین به همین مناسبت و در آستانه سومین اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه نمایشگاه عکس دفاع مقدس و فعالیت بانوان در دوران جنگ و پشتیبانی جبهه در مصلی نماز جمعه برپا شد.

گفتنی است باتوجه به تقارن هفته دفاع مقدس با هفته وحدت و اجلاسیه شهدای شهرستان، اجرای برنامه های متنوعی به همت سپاه ناحیه، حوزه کوثر و پایگاه های مقاومت بسیج در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار