خبرهای داغ:
استاندار سمنان گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان سرخه در دولت سیزدهم از دیگر مباحثی است که‌ مَد نظر قرار دارد و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، شاهد تکمیل این پروژه ها خواهیم بود.
کد خبر: ۹۵۳۶۷۶۹
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح همزمان پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه در هفته دولت ۱۴۰۲ اظهار کرد: وجود وحدت، همدلی، صمیمیت و انسجام موجود در بین‌ مسئولان استان و مردم، مهمترین پتانسیل و ظرفیت استان سمنان است.

وی گفت: از تلاش ها و پیگیری های نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در خصوص انجام دو پرواز رفت و برگشت اربعین از فرودگاه بین المللی شهدای سمنان که دلسوزانه و صادقانه تلاش کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

استاندار سمنان بیان کرد: بحث یک درصد حقوق معادن، از مطالبات و دغدغه های مردم شهرستان سرخه است که پیگیری در خصوص انجام مسئولیت های اجتماعی توسط معادن و پرداخت حقوق دولتی با جدیت در دستور کار است.

هاشمی گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان سرخه در دولت سیزدهم از دیگر مباحثی است که‌ مَد نظر قرار دارد و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، شاهد تکمیل این پروژه ها خواهیم بود.

وی عنوان کرد: تعیین تکلیف وضعیت زمین سور سامان شهر سرخه برای استفاده در حوزه نهضت ملی مسکن، از دیگر اقدامات صورت گرفته است که انشالله امروز کلنگ زنی خواهد شد.

استاندار سمنان اظهار کرد: دیدار های چهره به چهره، نشست های تبیینی و حضور در جمع مردم یقینا در بحث افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو که یک انتخابات بسیار مهم است تاثیر شایانی دارد.

به گزارش بسیج، پروژه گازرسانی به روستاهای ایج،‌جوین، امامزاده عبدالله و امامزاده زید شهرستان سرخه با حضور سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان انجام شد.

آیین گازرسانی به روستاهای ایج، جوین، امامزاده عبدالله و امامزاده زید شهرستان سرخه با اجرای ۲۶ هزار متر شبکه پلی اتیلن و نصب ۳۶۷ مورد انشعاب انجام شد.

این پروژه طی مدت یک یکسال به مرحله بهره برداری رسیده است،  مبلغ کل اعتبار سرمایه گذاری این طرح بالغ بر ۱۷۹ میلیارد ریال است.

گفتنی است؛ از دیگر پروژه هایی که امروز با حضور استاندار سمنان در سرخه کلنگ زنی شد آیین کلنگ زنی پروژه ۷ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن سرخه در بلوار امام رضا این شهر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار