خبرهای داغ:

خدمت به مردم در اربعین حسینی بهترین جهاد تبیین است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: اربعین حسینی جلوه ویژه ای از اتحاد و همبستگی عاشقان و دوستداران سیدالشهدا (ع) است.
کد خبر: ۹۵۳۷۳۷۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اربعین حسینی یکی از علامت های الهی برای اثبات بر حق بودن شیعه در جهان است و در چهل روزی که از عاشورا تا اربعین اتفاق افتاده است از مقاطع مهم تاریخ است.

او افزود: حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) با خطبه‌های آتشین و مجاهدت خود توانستند همه توطئه های یزیدیان را خنثی و حادثه کربلا را ماندگار کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به اینکه همه ی ما در قیام ابا عبدالله الحسین (ع) سهیم هستیم، بیان داشت: کار مسئولین و‌ هر آنچه که انجام می دهند در امتداد جهاد تبیین حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) است. چرا که پرچم شیعه و اسلام عزیز به وسیله مسئولیت در نظام اسلامی برعهده گرفته شده و باید پاسدار ارزش ها و آرمان ها باشند.

فرزین تصریح کرد: ابزار تبیین ما خادمین، خدمت صادقانه به مردم است تا به پشتوانه رضایت مردم، رضایت از نظام و اسلام عزیز شکل بگیرد. هرکدام از ما برای باشکوه برگزار شدن اربعین حسینی نقشی داریم و با هر ابزاری که داریم باید در جامعه امید آفرینی کنیم.

او یادآور شد: اگر در عرصه های مختلف، مردم شاهد کار جهادی از طرف مسئولین باشند و اگر در برخی مواقع به نتیجه مطلوبی هم نرسیم باز مردم از تلاشی که صورت گرفته هم رضایتمند می شوند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه راه نجات کشور جهاد تبیین است، گفت: اگر دستاوردهای دولت و نظام اسلامی بیان نشود شاهد ناامیدی در جامعه خواهیم بود و میدان را برای توطئه های دشمنان باز کرده ایم.

فرزین اضافه کرد: تبیین، گره گشایی همراه با برنامه‌ریزی، طرح ریزی، به کارگیری راهبردهای مختلف و در خدمت مردم بودن بهترین شاخص جهاد تبیین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار