خبرهای داغ:
فرماندار سرخه از افتتاح ۶۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۶۷۶۴
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الله کرمانی، فرماندار سرخه در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سرخه که با حضور سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامیو جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای باران سرخه برگزار شد، اظهار کرد: ۶۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان در شهرستان سرخه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید که بالغ بر ۳۹۷ درصد افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: مجموعه ۲۷ میلیارد تومان تخصیص اعتبار برای تکمیل خط انتقال آب شرب پایدار به شهرستان سرخه انجام شده و پیشرفت این پروژه تا به امروز به ۹۵ درصد رسیده است.

فرماندار سرخه گفت: آماده سازی زمین و تحویل زمین به متقاضیان در خصوص یکهزار واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان انجام شده است.

کرمانی عنوان کرد: شهرستان سرخه با ظرفیت‌های کشاورزی، صنعت، معدن و نجارت و گردشگری پیشرو در بحث تحقق شعار سال است.

وی گفت: یک‌هزار و ۱۳۸ تُن گندم در سال جاری توسط کشاورزان سرخه تحویل شد که نسبت به سال گذشته بالغ بر ۵۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

خدمت به مردم؛ بالاترین عبادت

حجت الاسلام نطنزی، امام جمعه موقت سرخه نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از صدر اسلام، دفاع مقدس،‌ امنیت، سلامت و شهدای دولت رجایی و باهنر اظهار کرد: بالاترین عبادت، خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم است، رقابت در خدمتگزاری برای مردم، یکی از مصادیق رقابت ارزشمند است.

وی با بیان اینکه ثواب گره گشایی از کار مردم مساوی با یک تا هزار حج و عمره مقبول است، گفت: توفیق خدمتگزاری برای مردم همیشه مهیا نیست، در فضای ولایت فقیه و دولت سیزدهم مردمی باید قدردان بوده و برای حل مشکلات مردم کوشش کنیم.

امام جمعه موقت سرخه عنوان کرد: خوشبختانه دولت جهادی و مردمی سیزدهم در امور ملی، بین المللی و منطقه‌ای خوش درخشیده است، در استان سمنان نیز با مدیریت توانمند استاندار سمنان و همراهی نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، موفقیت‌های ارزنده‌ای بدست آمده است.

وی عنوان کرد: در شهرستان سرخه نیز با اقدامات صورت گرفته توسط دولت، تا ۹۵ درصد مشکل آب حل شده و مسائل مرتبط با اراضی مسکونی نیز برطرف شده است.

تأمین آب سرخه؛ در حال انجام

عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شوراس اسلامی نیز اظهار کرد: تاکیدات بسیاری بر وحدت بین دولت و مجلس شده است.

وی گفت: نیت، فعل و عمل هاشمی، استاندار سمنان بسیار ارزنده و در حال تلاش برای مردم استان هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بحث تأمین آب که از دغدغه‌های مردم شهرستان است، پیگیری‌ها توسط استاندار سمنان و اینجانب در حال انجام است.

گلرو گفت: گازرسانی به روستاهای شهرستان سرخه با پیگیری‌های استاندار سمنان و اینجانب، امروز و در قالب برنامه‌های هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: گره گشایی از زمین سور سامان و آماده سازی این مهم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سرخه از دیگر دستاوردهای سفرهای استاندار سمنان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار