خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) از برگزاری مراسم عزاداری کودکان و خردسالان با عنوان ریحانه های حسینی در مسجد انصار (ع) روستا افتر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۳۸۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه مراسم عزاداری حسینی به همت پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه برگزار شد.

فاطمه محمودی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم عزاداری در ماه صفر در منزل یکی از خواهران بسیجی همراه با سخنرانی با محوریت جهاد تبیین سبک زندگی ائمه اطهار و مصرف کالای ایرانی برگزار شد.

او افزود: مداحی، روضه خوانی و قرائت زیارت عاشورا با حضور متربیان حلقات صالحین از دیگر بخش های اجرایی در این مراسم بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) ادامه داد: مراسم عزاداری دهه اول صفر نیز در مسجد انصار (ع) روستا با حضور بسیجیان پایگاه همراه با جزء خوانی قرآن مجید، قرائت زیارت عاشورا و دعای علقمه برپا و در پایان از عزادران پذیرایی می شود.

محمودی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه ریحانه های حسینی (عزاداری کودکان) با استقبال خوبی در مسجد روستا برگزار و بسته های فرهنگی به خردسالان اهدا شد.

گفتنی است در راستای برنامه های اجرایی در این روستا، ایستگاه صلواتی توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج برادران قمربنی هاشم (ع) این روستا برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها