خبرهای داغ:

از ارکان محله اسلامی سرخه تجلیل شد

همزمان با روز جهانی مساجد و تجلیل از ارکان محله های اسلامی، از ارکان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۹۶
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نشست فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه با اعضای شورای پایگاه پیرامون اجرای برنامه های فرهنگی و اجرای گشت محله محور رضویون تشکیل و اعضا نظرات و پیشنهادات خود را حول محورهای مورد نظر مطرح کردند.

همچنین در این برنامه از علی ولی خبرنگار این پایگاه مقاومت به پاس زحمات و فعالیت های مستمر او در عرصه پوشش اخبار و برنامه های مربوط به پایگاه، تجلیل و قدردانی شد.

نشست فرمانده پایگاه با معاونت فرهنگی پایگاه جهت ساماندهی پرونده های بسیجیان، هماهنگی جهت تبدیل عضویت های عادی به فعال و تکمیل پرونده جهت جذب سه نفر عضو عادی جدید از دیگر اقدامات انجام شده در این روستا بوده است.

لازم به ذکر است ورزش مفرح فوتسال ویژه نونهالان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

گفتنی است به مناسبت روز جهانی مسجد طی مراسمی و با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از ارکان محله های اسلامی استان تقدیر و در این مراسم از ارکان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه به عنوان محله برتر شهرستان سرخه نیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار