خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: بنت الحسین (ع) برای ما الگو و ندای کربلاست و نقش تاثیرگذاری در تبدیل واقعه عاشورا به یک جریان و فرهنگ دارد.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۰۸
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

همزمان با سالروز شهادت سه ساله دشت کربلا، حضرت رقیه (س) حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه اظهار کرد: دلبستگی انسان به دنیا بدترین مانع رشد انسان است، وابستگی انسان به دنیا و امورات زودگذر مانع پرواز انسان است و اگر انسان بخواهد از این دنیا رها شود باید توقعات خود را از این دنیا کم کند.

او افزود: بنت الحسین (ع) شخصیتی است که لحظه‌ای از پدر غافل نیست و برای ما الگو و ندای کربلا است و این شخصیت بی بدیل نقش تاثیرگذاری در تبدیل واقعه عاشورا به یک جریان و فرهنگ می‌شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: اساس اسلام حب اهل بیت (ع) است و اگر این حب اهل بیت (ع) در کار نباشد ستون دین ما از بین خواهد رفت.

فرزین بیان داشت: آنچه که مربوط به شخصیت حضرت رقیه (س) است و ما هم باید الگو بگیریم؛ بهترین تربیت، تربیت ادب محور است که ما نیز باید فرزندان خود را با این سبک تربیت آشنا کنیم. جامعه ما متاسفانه مورد هجمه قرار گرفته و اگر بر همین محور و اصول فرزندان خود را تربیت کنیم قطعا آسیبی نخواهد رسید.

او خاطرنشان کرد: دشمنان مزدور و کور دل با هجمه به شاهچراغ و این ترور‌ها قصد داشتند مردم را تضعیف کنند و اختلاف افکنی کنند و اختلاف بین شیعه و سنی را ترویج دهند و اذهان مردم را از جبهه مقاومت  منحرف کنند و آتش فتنه‌ها را روشن نگه دارند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: ما باید از جوانی که مزدور اسرائیل و استکبار جهانی را که به شاهچراغ حمله کرده بود، زمین گیر می‌کند درس بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار