خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: فلسفه یاد کردن از این جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و فداکاری های شهدا این است که عزت و آبروی امروز خود را مدیون آن ها هستیم.
کد خبر: ۹۵۳۵۲۵۱
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا، در این هفته همزمان با شهادت‌ حضرت رقیه (س) همراه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان با حسن صفی، محمد ادهم و جعفر نظامی خیرآبادی در سرخه دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه اظهار کرد: یاد شهدا، یاد خانواده شهدا و ایثارگری های رزمندگان، کسانی که در مسیر قدم گذاشتند، از وظایف امروز ماست. آن ها بودند که در این عرصه به نظام و اسلام آبرو دادند و کشور، خانواده ها و محله های ما معطر به این ایثارگری ها و خون های ریخته شده است.

او با بیان اینکه هدف ایثارگری و بودن در این مسیر است، افزود: حال یکی شهید و کسانی هم که شهید نشدند، راه و مسیر دیگری برای آن ها در مسیر انقلاب و نظام وجود دارد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه اضافه کرد: فلسفه یاد کردن از این جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و فداکاری های شهدا این است که امروزه عزت و آبروی ما و حرفی که در دنیا می زنیم، همه به واسطه خون شهداست و می توانیم به عنوان یک قدرت، حرف اول را در همه مجامع بزنیم و سرهای ما بالاست.

فرزین یادآور شد: از طرفی در برابر قدرت های سخت و تانک های دشمن که در آن دوران به یک شکل و امروز قالب و شکل آن تغییر کرده است و به صورت جنگ نرم مطرح شده است، این قلب های مملو از ایمان و معنویت رزمندگان و شهدای ما بود.

او با بیان اینکه اگر ما می خواهیم جامعه و شهرمان سرزنده باشد، مسیری برویم که شهدای ما رفتند، گفت: طبق آیات قرآن هرچیزی سختی دارد، امام صبحی روشن و منور در راه است. رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر فرمودند: قله پیروزی نزدیک است، کمی تحمل کنید و سختی به خودتان راه ندهید.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: در قرآن و آیات شریفه ما آمده است که دنیایی هست و خدایی که ناظر بر همه اعمال ماست و معادی و مبدایی وجود دارد و طبق فرموده قرآن و رهبر معظم انقلاب یک قله تربیتی هست و هرکس در حد توان خود، دست جامعه را بگیرد و به سمت بالا بکشد و هرکس وظایف خود را به درستی انجام دهد، جامعه به سلامت بالا خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها