خبرهای داغ:
به منظور بالا بردنافزایش مهارت تاکتیکی و بالا بردن توان رزم، برنامه راپل وزیپلاین بسیجیان گردان با حضور مربیان مجرب، پایوران وبسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در محل منطقه کوه سفید درچه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۹۲
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴امام حسین(علیه السلام)، به منظور بالا بردنافزایش مهارت تاکتیکی و بالا بردن توان رزم، برنامه راپل وزیپلاین بسیجیان گردان با حضور مربیان مجرب، پایوران وبسیجیان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) در محل منطقه کوه سفید درچه برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) گفت: ما در جهت بالا بردن سطح آموزشی بسیجیان در موضوع کار و استفاده از طناب در فرود و صعود از ارتفاع و بالا بردن اعتماد به نفس نیروها و تنوع دادن به آموزش و ایجاد نشاط در روحیه بسیجیان اقدام به برگزاری این دوره در محدوده کوه سفید درچه نمودیم و از مربیگری استاد کمالی از اساتید مجرب دانشکده امیرالمومنین(علیه السلام) بهره مند واقع شدیم.

این فرمانده افزود: رهبری در مورد ورزش فرمودند: در باب ورزش، قهرمان‌ پروری لازم است؛ لکن وسیله است،  یعنی ما اگر بخواهیم همه ورزش کنند، باید قهرمان داشته باشیم تا همه ورزش کنند، ورزش قهرمانی در واقع موتور حرکت ورزش همگانی است و میتوان با ورزش قهرمانی کاری کرد که ورزش همگانی رایج شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار