خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سردار حاج قاسم سلیمانی را مظهر شکست آمریکا دانست و گفت: دیدیم که آمریکا در تمام دنیا، در عراق، یمن و سوریه شکست خورد.
کد خبر: ۹۵۳۵۰۳۶
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

به‌ گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی‌شهر، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش ملت امام حسین، ملت ایمان و توحید با اشاره به انگیزه‌های اغتشاشگران اظهار داشت: مشکل اصلی آنها با سیدالشهدا و قرآن است از دید آنها قرآن باید به آتش کشیده شود دقیقا همان مشکلی که یزید با امام حسین(ع) داشت.

وی افزود: عده‌ای دلیل اغتشاشات را مسائل اقتصادی عنوان می‌کنند، اما در هیچ شهری اغتشاشگران شعار اقتصادی سر ندادند و انگیزه آنها اقتصاد نبود هر چند مشکلات کشور را قبول دارم و صددرصد مردم مشکل اقتصادی دارند، اما آنها نماینده مردم نبودند و شعار آنها اقتصادی نبود حتی وزیر اطلاعات گفت هیچ کدام در بازجویی‌ها مشکلات اقتصادی را مطرح نکردند.

نبویان تصریح کرد: اغتشاشگران پرچم سیدالشهدا(ع)، امام رضا(ع)، خیمه حضرت زهرا(س)، قرآن و مساجد را به آتش کشیدند، آنها به فکر تجزیه ایران بودند پس نمی‌توان باور کرد که این کار تفکر شیعه، سنی و یا ملی‌گرا باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اغتشاشگران با فرماندهی آمریکا و رژیم صهیونیستی، وضعیت ایران، نوع شعار و نقطه اغتشاش را لحظه به لحظه مدیریت می‌کنند، گفت: بنده در حادثه دانشگاه شریف مدیریت لحظه‌ای را دیدم بی بی سی اعلام می‌کرد مردم، اینها دارند بچه‌های شما را می‌کشند، ساعاتی بعد میدان آزادی در ترافیک ماند.

وی سردار حاج قاسم سلیمانی را مظهر شکست آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: دیدیم که آمریکا در تمام دنیا، در عراق، یمن و سوریه شکست خورد.

به گزارش فارس، «ملت امام حسین، ملت ایمان و توحید» عنوان همایشی بود که گروه‌های مردم نهاد در خمینی‌شهر به منظور تبیین مهم‌ترین مسائل ایران، منطقه، جهان و نظم جدید جهانی با حضور قشرهای مختلف در حسینیه ثارالله خمینی‌شهر برگزار کردند، این همایش با استقبال خوب مردم روبرو شد.
در این همایش یک‌روزه سخنرانان به بیان و بررسی حوادث یک سال اخیر در کشور و نقش دشمن در ایجاد اغتشاش در کشور پرداختند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار