خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با انتقاد از وجود سلاح گرم در جامعه گفت: باید دارندگان سلاح گرم به اشد مجازات برسند، کسی که سلاح غیرمجاز دارد، احساس ناامنی نمی‌کند.
کد خبر: ۹۵۳۴۷۶۲
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تشییع دو شهید مدافع امنیت فراجا در اصفهان اظهار داشت: خدایا سجده شکر بجا می‌آورم برای اینکه مردم در مسیر این انقلاب از بهمن سال ۱۳۵۷ تا دوران دفاع مقدس و در ادامه آن تا به امروز، با بصیرت از آرمان‌های انقلاب با جان دل محافظت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب زنده است، افزود: حضور با شکوه مردم امروز در تشییع شهدا به همه نشان داد که انقلاب و آرمان‌های آن زنده است و این دو شهید بزرگوار راهشان ادامه خواهد داشت.

رضایی با بیان اینکه شهدا با اهدای خون خود شجره انقلاب اسلامی را آبیاری کرده، افزود: شور و حال اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس همچنان ادامه دارد، مردم پاسدار خون شهدا هستند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه شهر رزمنده و مجاهدپرور اصفهان امروز ۲ شهید را بدرقه می‌کند، گفت: این شهر ۳۰۰ شهید را بدرقه کرده است، مردم با حضور شان این پیام دارند که ما بسترسازان ظهور هستیم.

وی ادامه داد: فرزندان شما از مرزهای گسترده کشور در گرمای بالای ۵۰ درجه و سرمای زیر ۳۰ درجه دفاع می‌کنند.

رضایی با تأکید بر اینکه اقدامات شیطان بزرگ، اشرار، دشمنان، هنجارشکنان و هرچه در مسیر استکبار باشد، با حضور ملت خنثی خواهد شد، تصریح کرد: انتظار مردم از مسؤولان ذیربط از مجریان قانون این است که با هنجارشکنان برخورد کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه همه دستگاه‌ها مکلفند پلیس را حمایت کنند، خاطرنشان کرد: امروز فراجا استوار‌تر از گذشته به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی با انتقاد از وجود سلاح گرم در جامعه گفت: باید دارندگان سلاح گرم به اشد مجازات برسند، کسی که سلاح غیرمجاز دارد، احساس ناامنی نمی‌کند، این مطالبه این جمع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار