خبرهای داغ:
یادواره شهدا یادبود شهید خاله ای با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا قدرتی و حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام شهر بادرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۳۰۳۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز یادواره شهدا یادبود شهید خاله ای با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا قدرتی و حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام شهر بادرود برگزار شد.

وی افزود: یادواره های شهدا برای همه مردم پیام دارد و این پیام نباید كم اثر باشد؛ با برگزاری یادواره های شهدا در مساجد این حرف ها تنها به افراد خاصی می رسد و به گوش افرادی كه باید برسد، نمی رسد.

از یادگاران هشت سال دفاع مقدس تصریح كرد: یادواره شهدا باید از حالت همیشگی و مساجد خارج شود، نباید تنها یك مراسم تكراری و كم اثر باشد بلكه این برنامه های فاخر باید به میان مردم وارد شود.
وی  گفت: یاد شهدا همراه با تدبر و عبرت گرفتن است؛ عبرت زمان حال، شهادت شهید حججی است كه اتمام حجت برای ما در مسیر مقابله با نفوذ دشمن محسوب می شود.

وی ادامه داد: شهدا وجه مشترك همه مردم هستند. عزیز و گرامی بودن آنها برای همه اقشار مردم به دلیل نفوذ ناپذیر بودن شهداست كه شهید حججی و اسكندری در مقابل دشمنان سر دادند اما سر خم نكردند و دلاورانه ایستادند.
وی در پایان افزود: شهدا بزرگ مردانی بودند كه در مقابل دشمن و نفوذ آنان ایستادند و یكی از پیام های مهم شهدا جلوگیری از نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف كشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار