خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر از برپایی مراسم عزاداری امام حسین (ع) همراه با تهیه و توزیع حلیم نذری بین خانواده ها خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۶۸۱
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم پر فیض و معنوی دعای ندبه، زیارت عاشورا و قرائت دعای عهد در مسجد صاحب الزمان (عج) روستا افتر در سرخه با همکاری و حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) این روستا برگزار شد.

محمد حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت آغاز دهه دوم ماه عزای سیدالشهدا (ع)، مراسم عزاداری شب هفدهم محرم همراه با نوحه سرایی و سینه زنی در هیئت ابوالفضل العباس (ع) در منطقه سرچشمه افتر برگزار شد.

او افزود: پخت حلیم نذری در روستا در هیئت محبان اهل بیت (ع) با همکاری بسیجیان پایگاه از دیگر برنامه در جهت بزرگداشت این ایام بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: حلقه صالحین پایگاه در مسجد انصارالحسین (ع) روستا با حضور و استقبال بسیجیان پایگاه تشکیل شد.

لازم به ذکر است در راستای برپایی مراسم های عزاداری در روستا عبدالله آباد در سرخه، از زحمات و تلاش های هیئت امناهای مسجد، امامزادگان و حسینه روستای عبدالله آباد به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) تجلیل و قدردانی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار