خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) سرخه از برگزاری مراسم های سوگواری حسینی همراه با طبخ و توزیع غذا و برپایی چایخانه آل یاسین در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3 خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۱۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه دوم ماه محرم و در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3 طبخ و توزیع غذا بین عزاداران حسینی به همت جهادگران بسیجی محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه انجام شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در این محله در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با دهه دوم محرم، مراسم عزاداری و سوگواری حسینی در مسجد جمعه در این محله برپا و طبخ و توزیع غذای گرم بین عزاداران حسینی به همت گروه جهادی شهید مجتبی سبوحی انجام شد.

او افزود: این مراسم ها با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شهرو و مداحی حسین جمال از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برپا و در پایان از عزاداران پذیرایی شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) با اشاره به برگزاری حلقه جوانان شهید حسین سماوی در مسجد جمعه گفت: در طی دهه دوم محرم، پذیرایی از عزاداران حسینی توسط جوانان این حلقه در چایخانه آل یاسین انجام شد.

همچنین در ادامه فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در این محله در خصوص برنامه های اجرایی در این محله در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3، تهیه و پخت اطعام به عزاداران امام حسین (ع) در شب های دهه دوم محرم به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی انجام شد.

او افزود: در قالب اجرای طرح سفیران مهر، تیم امر به معروف پایگاه در سطح شهر حضور یافته و هشت مورد تذکر لسانی داده شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: برپایی نشست بصیرتی با محوریت آسیب های اجتماعی با حضور مریم مونسان، کارشناس نیروی انتظامی در جمع بسیجیان از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

اسیری بیان داشت: همچنین مراسم سوگواری و عزاداری در دهه دوم محرم با سخنرانی طلبه بسیجی فاطمه ادهم با موضوعات ویژگی های خانواده حسینی، اصل کرامت، اصل معتویت و اصل محبت در طی پنج روز در مسجد جمعه ویژه خواهران برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار