خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) از ذبح یک راس گوسفند به ارزش 80 میلیون ریال و توزیع نان شیرین در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3 خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۵۰۵
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی 3، یک راس گوسفند به ارزش 80 میلیون ریال به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه ذبح و بین نیازمندان محله توزیع شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه با یاری خیرین و جهادگران بسیجی یک راس گوسفند ذبح و بین خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت در محله توزیع شد.

او اقزود: همچنین نان شیرین محلی به ارزش 3 میلیون ریال، توسط خیرین و گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت به نیازمندان محله اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: به دنبال برگزاری مسابقه کتابخوانی قهرمان من، از برندگان مقام اول تا سوم مسابقه تجلیل و به تمام شرکت کنندگان در مسابقه جوایزی با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان اهدا شد.

ادهم اضافه کرد: همزمان با دهه دوم محرم، مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و نوحه خوانی در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) در این محله بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

گفتنی است جلسه حلقه صالحین پایگاه مقاومت بسیج برادران  امام علی بن ابیطالب (ع) در این محله نیز در جمع نونهالان بسیجی تشکیل شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار