خبرهای داغ:
در آستانه سفر جناب آقای دکتر مرتضوی به شهرستان هرند، ، برنامه دیدار با جانباز مدافع حرم ابوالقاسم زهیری همراه بابیان خاطره گویی با حضور استاندار اصفهان، تعدادی از مسئولین شهرستان، فرماندار، جانشین محترم لشکر14امام حسین(علیه السلام)، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس ادارات شهرستان و پایوران گردان ۱۰۲امام حسین(علیه السلام) در منزل این جانباز در شهرستان هرند انجام شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۰۰۱
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، در آستانه سفر جناب آقای دکتر مرتضوی به شهرستان هرند، ، برنامه دیدار با جانباز مدافع حرم ابوالقاسم زهیری همراه بابیان خاطره گویی با حضور استاندار اصفهان، تعدادی از مسئولین شهرستان، فرماندار، جانشین محترم لشکر14امام حسین(علیه السلام)، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس ادارات شهرستان و پایوران گردان ۱۰۲امام حسین(علیه السلام) در منزل این جانباز در شهرستان هرند انجام شد.

مقام معظم رهبری: «جانبازان ما هنوز در میدان مقاومت و ایستادگى هستند، عزیزان جانباز بدانند که مبارزه‌ى آنها ادامه دارد، جانبازان ما در تمام دوران جانبازى در حال مجاهدتند، این فضیلت مخصوص آنها و کسان و همسران و خانواده‌هایشان است، تا وقتى که ان‌شاءالله سلامت و عافیت پیدا کنند».

در آستانه سفر استاندار اصفهان به شهرستان هرند، جناب آقای دکتر مرتضوی در منزل جانباز مدافع حرم برادر پاسدار ابوالقاسم زهیری حضور یافتند و با ایشان دیدار نمودند.

در این دیدار صمیمی که با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان ، فرماندار، جانشین محترم لشکر ،  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس ادارات شهرستان انجام شد از این جانباز عزیز به عنوان یکی از نمونه های ایثار و رشادت یاد شد و استاندار محترم ضمن اشاره به مشکلات تمامی جانبازان عزیز اعم از مشکلات معیشتی، درمانی و... از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار پیگیری مشکلات این عزیزان و خانواده محترم شهدا شدند و در راستای تکریم این بزرگواران تذکراتی را عنوان نمودند.

در ادامه جانباز سرافراز، برادر پاسدار زهیری، فرمانده اسبق گردان ۱۰۲امام حسین(علیه السلام)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به خصوص همرزم خود شهید مهدی اسحاقیان درباره نحوه شهادت این شهید بزرگوار و مجروحیت خود در سوریه توضیح داد و خاطراتی از رشادت و از خودگذشتگی نیروهای حاضر در کشور سوریه و مدافعان حرم آل الله بیان نمودند و به روح بلند و ملکوتی امام راحل (قدس سره الشریف) و شهدای والامقام علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی درود فرستادند و امنیت حاکم در کشور و سایر کشورهای اسلامی را مرهون تلاش و مجاهدت های این عزیزان دانستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار