خبرهای داغ:
به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، برنامه تکریم از خانواده شهید دفاع مقدس حسن شهریار سیچانی همراه با بیان خاطره گویی با حضور خانواده شهید، رزمندگان وبسیجیان گردان 105 امام حسین (علیه السلام) در منزل شهید واقع در محله سیچان خیابان توحید اصفهان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۰۰۰
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

‌به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین (علیه السلام)، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، برنامه تکریم از خانواده شهید دفاع مقدس حسن شهریار سیچانی همراه با بیان خاطره گویی با حضور خانواده شهید، رزمندگان وبسیجیان گردان 105 امام حسین (علیه السلام) در منزل شهید واقع در محله سیچان خیابان توحید اصفهان انجام شد. 

فرمانده گردان 105 حضرت امام حسین (علیه السلام) خانواده شهدا را در جامعه الگو خواند و گفت: خانواده شهدا مظهر صبر و بردباری بوده و استقامت این خانواده ها ستودنی است.

ایشان خانواده شهدا را مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: خانواده شهدا چشم و چراغ این نظام و مملکت و مردم هستند و تجلیل و بزرگداشت مقام شهدا و خانواده شهدا در واقع ارج نهادن و بزرگداشت نظام و ارزش های انقلاب است.

وی افزود: امروز در جامعه بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و شهدا سرمایه اصلی نظام اسلامی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند که با جانفشانی ایران اسلامی را سربلند و عزتمند کردند.

این فرمانده در ادامه افزود: بمناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام رزمندگان این گردان با خانواده شهید حسن شهریار سیچانی از شهدای والا مقام دفاع مقدس در منزل شهید واقع در محله سیچان خیابان توحید اصفهان دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار