خبرهای داغ:
جهت بالابردن توان رزمی نظامی بسیجیان برنامه تاکتیکی با حضوراساتید با تجربه،پایوران وبسیجیان گردان ۱۲۳ امام حسین(علیه السلام ) در محل چشمه جوزک واقع در شهر عسگران از توابع شهرستان تیران وکرون برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۰۱۱
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴امام حسین( علیه السلام)، جهت بالابردن توان رزمی نظامی بسیجیان برنامه تاکتیکی با حضوراساتید با تجربه،پایوران وبسیجیان گردان ۱۲۳ امام حسین(علیه السلام ) در محل چشمه جوزک واقع در شهر عسگران از توابع شهرستان تیران وکرون برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۲۳امام حسین( علیه السلام) در رابطه با این خبر گفت: این برنامه جهت بالا بردن سطح دانش نظامی و رزمی بسیجیان گردان در قالب گروهی و یک مسابقه جذاب در مکان برگزاری برنامه چشمه جوزک واقع در شهر عسگران از توابع این شهرستان برگزار شد.

این فرمانده گردان در ادامه اظهار داشت: ما برای بالا بردن جذابیت برنامه آب و جیره خشک نیروها را در مکان هایی مخفی و به آن ها روی نقشه مختصات هایی از قبل مشخص شده دادیم و آنها با قطب نما باید تمامی مختصات ها را پیدا ‌کرده تا جیره خود را برای غذا پیدا کنند.

وی در پایان افزود: در کناراین برنامه ها، برنامه های عقیدتی و فرهنگی وتفریحی هم برگزار گردید و در پایان برنامه به گروه برنده جوایز نفیسی اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار