خبرهای داغ:
در راستای انجام مأموریت ها و با هدف ارتقاء آمادگی‌های رزمی و بالا نگه داشتن توان رزم نیروها دوره تخصصی سلاح های سبک تک تيراندازي ویژه تیم های منتخب با حضور اساتید و مربیان مجرب، پایوران وبسیجیان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل مرکز آموزش شهدای امنیت لشکر14امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۲۴۷۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر مقدس ۱۴ حضرت امام حسین (علیه السلام)، در راستای انجام مأموریت ها و با هدف ارتقاء آمادگی‌های رزمی و بالا نگه داشتن توان رزم نیروها دوره تخصصی سلاح های سبک تک تيراندازي ویژه تیم های منتخب با حضور اساتید و مربیان مجرب، پایوران وبسیجیان گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین(علیه السلام) در محل مرکز آموزش شهدای امنیت لشکر14امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۵ حضرت امام حسین (علیه السلام) با اعلم این خبر گفت: این گردان در راستای انجام مأموریت ها و با هدف ارتقاء آمادگی‌های رزمی و بالا نگه داشتن توان رزم نیروهای خود اقدام به برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی تخصصی  و متنوعی نموده است، که از جمله آن می‌توان به دوره تخصصی سلاح و آموزش تیم های تخصصی تک تیراندازی اشاره نمود.

این فرمانده در ادامه تصریح کرد: در این دوره آموزشی که در محل مرکز آموزش شهدای امنیت لشکر  مقدس ۱۴ برگزار گردید، سعی شد حتی المقدور از ظرفیت بسیجیان، پایوران و توانمندی های اساتيد مجرب لشڪـر استفاده گردد. 

این فرمانده در پایان ضمن اشاره به حدیث شریف صادق آل محمد (علیه السلام) که می فرمایند: «اشکر کم لله اشکر کم الناس» مراتب سپاس و قدردانی خود را از مسئول محترم و کادر مجموعه آموزش لشکر ۱۴ به پاس همکاری و همراهی خالصانه ابراز داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار