خبرهای داغ:
جهت بالا بردن توان رزم و بالا بردن آموزش آمادگی دفاعی، اردوی رزمی همراه با برنامه های متنوع فرهنگی با حضور مربیان با تجربه، پایوران و بسیجیان گردان ۱۰۶ امام حسین (علیه السّلام) در شهر بروجن برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۸۵
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

‌به گزارش خبر گزاری بسیج از لشکر۱۴ امام حسین (علیه السلام)، جهت بالا بردن توان رزم و بالا بردن آموزش آمادگی دفاعی، اردوی رزمی همراه با برنامه های متنوع فرهنگی با حضور مربیان با تجربه، پایوران و بسیجیان گردان ۱۰۶ امام حسین (علیه السّلام) در شهر بروجن برگزار گردید.

درراستای فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) که فرمودند:

قدرت دفاعی برای یک کشور حیاتی است، برای اقتدار یک ملّت حیاتی است، اگر این قدرت دفاعی را ملّتها نداشته باشند، آن کسانی که اهل تجاوز و تعرّض و سوء استفاده و دخالت‌ کردن و دست‌اندازی به دیگر کشورها و ملّتها هستند که امروز نمونه‌هایش را دارید در دنیا می‌بینید، آمریکا و بعضی از کشورهای دیگر آنها را راحت نمیگذارند، اگر قدرت دفاعی در یک کشوری وجود نداشته باشد، دیگران آنها را راحت نمیگذارند و به همه چیزِ آنها تعرّض میکنند همانطور که امروز می‌بینید به بعضی از کشورها چه تعرّضهایی می شود، لذا در همین راستا این گردان اقدام به برگزاری اردوی رزمی و زندگی در شرایط سخت ویژه بسیجیان نموده است .

فرمانده گردان ۱۰۶ امام حسین (علیه السلام) گفت: در راستای ایجاد آمادگی رزمی و دفاعی برای بسیجیان و پایوران، این گردان اقدام به برگزاری اردو برای بسیجیان  نموده است.

وی افزود: از اهم برنامه‌های اجرا شده  برگزاری پیاده روی باتجهیزات، کلاس جهت یابی درشب، کار باقطب نما، کلاس رزم انفرادی برای بسیجیان بود، در ادامه این برنامه شرکت کنندگان پیاده روی برد بلند ومباحث رزم انفرادی را بصورت عملی انجام دادند.

این فرمانده در پایان بیان داشت: تحویل جیره خشک و پخت شام و ناهار توسط خود بسیجیان ازجمله برنامه هایی بود که اجراشد.  در پایان این برنامه از حضور مربیان مجرب، بسیجیان و دست اندر کاران تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار