خبرهای داغ:
به منظور بالا بردن آموزش آمادگی دفاعی ورزمی، اولین جلسه کلاس آشنایی با سلاحهای نیمه سنگین با حضور مربیان مجرب و بسیجیان گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) در محل نمازخانه گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۶۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به منظور بالا بردن آموزش آمادگی دفاعی ورزمی، اولین جلسه کلاس آشنایی با سلاحهای نیمه سنگین با حضور مربیان مجرب و بسیجیان گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) در محل نمازخانه گردان برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) گفت: با توجه به تاکیدات سردار هاشمی پور فرمانده محترم لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) مبنی بر تشکیل و آموزش ویژه نیروهای تک تیرانداز و همچنین لزوم حفظ نیرو و کارایی موثر او در صحنه نبرد، این گردان اقدام به بر پایی اولین جلسه کلاس آشنایی با سلاحهای نیمه سنگین برای نیروهای علاقه مند به این مبحث جهت آشنایی بیشتر و جذب و بکارگیری در تیم تیراندازی گردان نموده است.

 وی افزود: با توجه به تجهیزات ارتش متجاوز و داشتن ضعف در دادن تلفات، تربیت نیروهای متخصص در امر تیراندازی بخصوص تک تیراندازها یکی از واجبات در تحقق این هدف از ارتش متجاوز و تضعیف روحیه جنگاوری آنان تاثیر بسزایی خواهد داشت از این رو با تشکیل و آموزش تیم های تک تیراندازی در تحقق این امر تلاش بیشتری در این راستا انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار