خبرهای داغ:

معاونت های سپاه ناحیه سرخه از پایگاه خواهران روستا افتر سرکشی کردند

با هدف پیگیری امور و برنامه های اجرایی، مسئولین و معاونت های سپاه ناحیه سرخه پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۸۴۰۷۹
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی و ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، جلسه سرکشی و بررسی وضعیت پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه برگزار شد.

در این برنامه سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان همراه با معاونت های سپاه و اعضای شورای حوزه از این پایگاه مقاومت بازدید و جلسه اعضا در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.

سرهنگ ادهم در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های فرمانده پایگاه و بسیجیان اظهار کرد: بسیج در جنگ در برابر دشمنان مستحکم ایستاد و از سرزمین ما محافظت و فداکاری و جانبازی کرد؛ به طوری که ده‌ها هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز و تعداد بی شماری آزاده و رزمنده در مقابل دشمنان خدا ایستادند و برای مردم و کشور آبرو و سرافرازی آفریدند.

او افزود: فرهنگ بسیج نیز بر اساس ارزش های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته و رمز موفقیت آن این است که از اعتقاد میلیون ها انسان برخاسته و زمانی که افراد مسیر زندگی و هدف خود را با تفکر بسیج هماهنگ و هم سو می بینند به بسیج گرایش پیدا می کنند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: بسیج یکی از مهم ترین نهادهایی بود که به دستور حضرت امام خمینی (ره) در بدو پیروزی انقلاب اسلامی تأسیس شد و هدف آن نیز حفظ و حراست از آرمانهای بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

همچنین در ادامه فاطمه محمودی فرمانده این پایگاه مقاومت گزارشی از اقدامات و برنامه های انجام شده در پایگاه را عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار