خبرهای داغ:

خانواده نیازمند در سرخه به همت بسیجیان جهت دریافت وام به بانک معرفی شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسج حضرت رقیه (س) سرخه از معرفی یک بانو نیازمند جهت دریافت وام به بانک در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۶۳۹
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به همت خواهران بسیجی پایگاه های مقاومت شهری و روستایی شهرستان سرخه سرخه انجام شد.

خاتون ابراهیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسج حضرت رقیه (س) سرخه در حاشیه این اقدام همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش‌های مواسات به ماسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن با همدلی و همراهی مسئولان و خیرین به یک نهضت تبدیل شده است، نهضتی که از دو سال گذشته در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به منظور کمک به فقرا و نیازمندان انجام و همچنان ادامه دارد.

او افزود: کمک به همنوعان ریشه در فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی مردم کشور ما دارد و آنها در عبور از سختی‌ها و ناملایمات همواره یاریگر هم بوده‌اند و این بار نیز به فضل الهی در کنار هم بر این دشمن پیروز خواهند شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسج حضرت رقیه (س) ادامه داد: در این راستا یک خانم نیازمند و آبرومند در محله جهت دریافت وام بیست میلیون ریالی به بانک معرفی و یک بسته پوشاک ایزی لایف جهت رسیدگی به بیمار این خانواده به آن ها اهدا شد.

همچنین در جهت بزرگداشت هفته زن به همت گروه جهادی شهید علی حمیدی پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) افتر مقداری دارو به خانواده نیازمند اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار