خبرهای داغ:

از برگزاری برنامه های قرآنی تا برنامه های ورزشی در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از برگزاری مسابقات و برنامه های ورزشی و قرآنی در پایگاه و مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۰۸۲
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی در پایگاه های مقاومت بسیج و به همت تربیت بدنی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) فعالیت های ورزشی فوتبال دستی و تنیس روی میز در این پایگاه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در حوزه ورزش قهرمانی نیز بسیج در ابعاد فرهنگی و فنی نقش بسزایی در جامعه ورزش داشته و همکاری موثر در ترویج ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی و منش پهلوانی و تحکیم معنویت و تقویت فرهنگ ایرانی اسلامی در قهرمانان و ورزشکاران و مربیان و صیانت از پاک بودن محیط و فضای ورزش و مقابله با آسیب ها و تهدیدها از جمله اقدامات موفق بسیج بوده است.

او افزود: در طی مناسبت ها بسیجیان ورزشکار در مسابقات مختلف شرکت کرده و موفق به کسب مقام هایی شده اند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در ادامه اضافه کرد: همچنین حلقه صالحین قرآنی با هدف ترغیب نوجوانان و نونهالان بسیجی به تلاوت قرآن و فهم آیات آن در مسجد ولی عصر (عج) برگزار شده است.

جلال بیان داشت: همچنین در این راستا به همت مسئول فرهنگی کلاس روانخوانی قرآن‌ ویژه نونهالان و نوگلان در کانون کمیل بن زیاد (ع) مسجد امام حسن مجتبی (ع) به صورت هفتگی و مداوم با حضور حسین شیرعلی از قاریان قرآن تشکیل می شود.

او در خاتمه گفت: همچنین در آستانه نزدیک شدن به ولادت حضرت علی (ع) جلسه کارگروه جهاد فرهنگی ویژه برنامه‌های دهه فجر و ولادت امام علی (ع ) و روز پدر برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار