خبرهای داغ:

گشت محله محور بسیج در محله کلان سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) از برگزاری گشت محله بسیج با حضور چهار تیم گشتی در محله کلان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۶۵۱
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای بزرگداشت هفته زن گشت محله محور بسیج با حضور گسترده بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این گشت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گشت محله محور بسیج با هدف ارتقاء آرامش و آسایش محله، مردمی کردن امنیت، ارتقا امنیت روانی و احساس امنیت در مردم و حفظ انسجام اعضاء پایگاه بسیج و افزایش ارتباط فکری و عاطفی پایگاه بسیج با مردم به همت عملیات پایگاه با حضور پرشور بسیجیان در شهرستان سرخه برگزار شد.

او افزود: با برقراری گشت‌های محله محور رضویون در تامین امنیت محله، پیشگیری از سرقت و دیگر آسیب‌ها اجتماعی کمک حال نیروهای انتظامی خواهیم بود. در این دوره با شرکت چهار تیم گشتی پیاده برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) بیان داشت: همچنین به همت کارگروه فرهنگی پایگاه سربندهای نصب شده در سقف گلزار شهدای سرخه جمع آوری شد.

امامی بیان داشت: حلقه‌ شهید‌ ابراهیم‌ هادی با موضوع گفتگو در مورد جایگاه زن و مرد در اسلام و جامعه با حضور محمد عربی سرگروه این حلقه با استقبال پرشور نوجوانان بسیجی برپا شد.

او همچنین گفت: برگزاری تمرین ورزشی این حلقه از دیگر برنامه های اجرایی در این پایگاه مقاومت در جهت ترغیب نوجوانان و جوانان به ورزش بوده است. برنامه ورزشی والیبال و فوتسال بسیجیان پایگاه به صورت مداوم در طول هفته در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار