خبرهای داغ:

یک راس گوسفند به همت بسیجیان سرخه ای ذبح و توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از ذبح و توزیع یک راس گوسفند در راستای بزرگداشت هفته زن در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۴۰۷۵
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت روز مادر و هفته زن یک رأس گوسفند به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در سرخه ذبح و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مقام مادر و با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند به همت خیرین و یاری جهادگران بسیجی در محله انجام شد.

او افزود: کمک‌ های مومنانه بسیج به نیازمندان و محرومین در همه زمینه ها به خصوص توزیع بسته های معیشتی، طبخ و توزیع غذای گرم و توزیع گوشت کار بسیار پسندیده ای است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: در این دوره با یاری خیرین یک راس گوسفند به ارزش  40 میلیون ریال توسط یک خیر هدیه و به همت گروه جهادی شهید سید ابراهیم سیادت پایگاه بین نیازمندان محله توزیع شد.

ادهم خاطرنشان کرد: ما در هر مرحله از رزمایش مواسات شاهد حضور پررنگ بسیجیان در همه عرصه ها برای خدمت به مردم شريف شهرستان بوده ایم و با یاری خداوند ان شاءالله این کمک ها تداوم خواهد داشت.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار