خبرهای داغ:

بسیجیان روستا لاسجرد در سرخه با خانواده شهید دیدار کردند

در قالب پویش شهدا چشم و چراغ ملت اند خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با خانواده شهید در روستا دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۸۳۹۵۱
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و هفته زن، جشن میلاد بانوی دوعالم با سخنرانی ‌محمد حسن‌معیینیان و مولودی خوانی مهدی سعدی در هیئت ابوالفضل (ع) (پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد) در شهرستان سرخه با موضوع سبک زندگی فاطمی برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های اجرایی در این پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به همت بسیجیان جشن میلاد بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) با سخنرانی و مولودی خوانی فردی از بانوان بسیجی با موضوع تفسیر کوثر حضرت رسول (ص) و قناعت در زندگی و ازدواج در پایگاه برپا شد.

او با اشاره به برگزاری جشن بزرگداشت هفته زن در مجتمع صالحین روستا گفت: این برنامه با اجرای مسابقات، دکلمه و اهدای گل  به مادران فاطمی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در ادامه اضافه کرد: به همت جهادگران بسیجی و جهت پذیرایی از میهمانان و شرکت کنندگان در مراسم پخت و توزیع آبگوشت نذری در روستا انجام شد.

شهادت بیان داشت: با هدف ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده های آن ها در قالب پویش «شهدا چشم‌ و چراغ ملت هستند» بسیجیان و خادم الشهدا با خواهر شهید سعید سعیدی دیدار و گفتگو کردند.

او خاطرنشان کرد: تحویل کارت فعال بسیجیان توسط مسوول نیروی انسانی پایگاه از دیگر اقدامات و برنامه های انجام شده در این پایگاه مقاومت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار