خبرهای داغ:

از فضاسازی پایگاه تا حلقات صالحین با محوریت هفته زن در سرخه

در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه اقدام به آذین بندی پایگاه خود و برگزاری حلقات صالحین با محوریت هفته زن و روز مادر کردند.
کد خبر: ۹۴۸۳۱۱۰
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و هفته زن پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) به همت کارگروه فرهنگی پایگاه به نام مبارک حضرت فضاسازی و آذین بندی شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) حجت خدا و واسطه فیض آفرینش همه فضائل انسانی است و به فرموده پیامبر اكرم (ص) خداوند غضب و رضایت خود را در غضب و رضایت حضرت زهرا (س) قرار داده است.

او افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) چه در بعد خانوادگی و چه در بعد زندگی اجتماعی، الگوی كامل یك زن مسلمان و برترین زنان عالم است و ضرورت دارد كه در راه ترویج آموزه های اخلاقی و تربیتی ایشان در جامعه بكوشیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: مادران، رهبران فكری و عاطفی جامعه هستند كه سرمایه های ارزشمند انسانی را با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) در خانواده به بالندگی و شكوفایی می رسانند.

ادهم بیان داشت: در راستای گرامیداشت سالروز ولادت این بانوی دوعالم فضاسازی و زیباسازی پایگاه به همت نوجوانان بسیجی پایگاه انجام شد.

او اضافه کرد: کارگاه سبک زندگی اسلامی با حضور بسیجیان فعال حلقه شهید زین العابدین امامی با موضوع زن و مقام مادر، نکات تربیتی از زندگی بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) با حضور سرگروه حلقه برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ختم برای شهدای گمنام  و قرائت قرآن به نیت شهید حاج قاسم سلیمانی و خواندن وصیت نامه شهید در حلقه شهید محمدباقر جمال از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار