خبرهای داغ:

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با فرماندهان بسیجی دیدار کرد

سرهنگ ادهم به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های فرماندهان بسیجی و خانواده هایشان با آن ها دیدار و از زحماتشان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۶۲
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سرهنگ محمدی مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه با خانواده فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج روستاهای ایج، لاسجرد، افتر و اروانه دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار جهت عرض خداقوت به فرماندهان و تقدیر و تشکر از برادران بسیجی امیر ایجی، احمد حافظی، علی اکبر معینیان و محمد حمیدی انجام شد.

سرهنگ ادهم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های فرماندهان پایگاه های مقاومت و تشکر از خانواده ها و همسران فرماندهان اظهار کرد: بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاکترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور جمع شده اند.

او افزود: امروز به اعتراف دوست و دشمن، نقش بسیج در حفظ و ایجاد امنیت میهن اسلامی با فرماندهی، فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب؛ حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله) مایه افتخار و سربلندی اسلام شده است و ایران اسلامی با ثبات ترین و امن ترین کشور منطقه و جهان است و این گرانبهاترین ارزش در دنیا محسوب می شود .

در خاتمه هدایای اهدایی از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین همراه با تقدیرنامه حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) شهرستان به فرماندهان اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار