خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت سردار شهید مهدی مهدوی نژاد در سرخه برگزار می شود

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از برگزاری مراسم گرامیداشت سردار شهید مهدی مهدوی نژاد در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۲۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار شهید مهدی مهدوی نژاد، جلسه هماهنگی جهت برگزاری مراسم در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه با حضور سرهنگ محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و جمعی از مسئولین برگزار شد.

سرهنگ ادهم در این جمع اظهار کرد: مراسمی با هدف گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار مهدی مهدوی نژاد با حضور خانواده های معظم شهدا و آحاد مختلف مردم در روز جمعه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ همزمان با بزرگداشت عملیات والفجر ۸  بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدای سرخه برگزار خواهد شد.

او ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بیان ارزش های انقلاب و رشادت و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران به نسل جوان و نوجوان را امری ضروری دانست و افزود: یکی از اهداف برگزاری چنین بزرگداشت هایی را  معرفی افتخار بزرگ شهرستان ما به همگان خصوصا نسل های آینده است و این، تنها کار کوچکی از نشان دادن عظمت این فرماندهان شهید است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید مهدی مهدوی نژاد و با تاکید بر لزوم ادامه راه روشن شهدا، از عموم مردم خداجوی این شهرستان برای حضور در مراسمی که متعلق به شهداست، دعوت کرد.

لازم به ذکر است سخنران این مراسم سردار احمدی همرزم شهید و از فرماندهان تیپ ۱۲ قائم (عج) سمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس است. اجرای گروه سرود و پخش کلیپ از بخش‌های مهم دیگر این مراسم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار