خبرهای داغ:

از آذین بندی پایگاه تا گشت محله محور بسیج در پایگاه امام حسین (ع) سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از فضاسازی پایگاه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و برگزاری گشت محله محور در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۳۹
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه هفته زن و روز مادر نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه اقدام به زیباسازی و آذین بندی پایگاه خود به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا و روز مادر کردند.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن، با آذین بندی و فضاسازی محیط بیرونی پایگاه و مسجد امام هادی (ع) بسیجیان شهر را مهیای فرارسیدن این عید کرده اند.

او افزود: یکی از راه های ترویج معارف فاطمی و تبیین شخصیت بانوی بزرگوار در جامعه اسلامی برگذاری اعیاد و جشن‌ها است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اضافه کرد: منش و شخصیت زیبای حضرت زهرا (س) برای کلیه آحاد جامعه بشری الگوی بی بدیلی است و می‌توان ابعاد مختلف برای سایرین تبیین کرد و این تنها با زبان نمی شود، بلکه باید عمل کنیم و خودمان را به این مرکز نور نزدیک کنیم.

امامی در ادامه اضافه کرد: همچنین حلقه‌ شهید‌ ابراهیم‌ هادی با موضوع قرائت و تفسیر قرآن و تعریف داستان های قرآنی و خطبه های نهج‌البلاغه با حضور محمد عربی سرگروه این حلقه برگزار شد.

او بیان داشت: جلسه ی کارگروه فرهنگی پایگاه با هدف انجام برنامه ریزی بهتر در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی پایگاه در مناسبت ها و اعیاد با حضور اعضا در پایگاه تشکیل و اعضا پیشنهادات و نظرات خود را مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) عنوان کرد: برگزاری گشت محله محور با حضور گسترده بسیجیان در قالب سه تیم گشتی پیاده با هدف برقراری نظم و امنیت در محله از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار