خبرهای داغ:

ششمین کارگاه خانواده مقاوم در روستا اروانه در سرخه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت بزرگداشت هفته زن ویژه برنامه های متنوعی در روستا اروانه در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۹۷۳
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

صنم طاهری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های اجرایی در پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) كامل ترين و برترين الگو و اسوه براي زنان مسلمان جهان است كه امروز نياز است همه امت اسلامي بويژه زنان ما بيش از پيش در همه امور از زهد، تقوا و عبادت گرفته تا همسرداري، ولايت پذيري و ايثارگري از اين بانوي بزرگوار درس بگيرند.

او افزود: زهراي مرضيه (س) اين بزرگ بانوي اسلام، نمونه بارز ايستادگي در برابر ظلم و دفاع از آرمان هاي حق و حقيقت است كه ضرورت دارد در راه ترويج آموزه هاي اخلاقي و تربيتي ايشان در جامعه تلاش شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) اضافه کرد: در این راستا حلقه کودکان شهید محمدرضا یاسی همراه با پرسش و پاسخ قرآن و صحبت در مورد روز مادر و احترام به مادران همراه با بازی در پایگاه برگزار شد.

طاهری بیان داشت: برگزاری هیئت محبین حضرت معصومه (س) به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر و زن همراه با جشن با استقبال خوبی از سوی بسیجیان همراه بود.

او با اشاره به برگزاری سلسله جلسات کارگاهی سبک زندگی اسلامی در پایگاه گفت: در این هفته نیز ششمین کارگاه خانواده مقاوم با موضوع  کسب و کار با حضور باقری از برادارن کارشناس با شرکت جمعی از متربیان پایگاه برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) ادامه داد: برگزاری پنجمین جلسه از کلاس آموزش گویش اروانه ای با مربیگری مسوول علمی پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی در طول این هفته بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار